Seed act

https://res.cloudinary.com/indiegogo-media-prod-cld/image/upload/c_fill,h_413,w_620/v1424207749/nofhqqkcbc6n1skbmgfv.jpg

Het is intussen al een tijdje geleden dat ik vernam dat een internationale groep vrijwilligers een film zouden maken over zaad. Enkele weken geleden vroeg ik mij af hoe het daar nu mee zat en… toen rolde een mail in mijn mailbox:

De film, “Seed act”, wordt momenteel gemonteerd. Het is een film over mensen die kiezen voor “vrije zaden”: zaden die door gelijk wie kunnen worden gereproduceerd en die van niemand privé-eigendom zijn.

De trailer is al klaar en ziet er veelbelovend uit (klik op de Engelstalige ondertiteling, want de Nederlandstalige functioneert voorlopig niet goed):

Seed act is een zeer-low-budget productie, en de makers moeten de nodige middelen via crowdfunding verzamelen. (Er zijn er zo nogal die dat doen 😉 ). Aangezien ik veel sympathie heb voor dit project, wil ik via deze weg een oproep doen!

Meer informatie over de film en de doelstellingen van het project vind je via deze link.

Geef een reactie

