Lezing in Melsele en Gent

https://i0.wp.com/www.myphpcms.com/site_prairie/wp-content/uploads/2012/05/img2.png

Even ter herinnering: volgende woensdag ga ik een lezing geven over permacultuur in Melsele. Organisator is Vormingplus Waas-en-Dender (Grote Baan 183, Melsele). Het gaat door om 19:30 en duurt tot ongeveer 22:00h. Ik zal een verhaal brengen over permacultuur dat doorspekt is met mijn eigen ervaringen tijdens mijn bezoeken van vorig jaar. Meer info via deze link. Vooraf inschrijven.

En… er komt nu ook nog een thuismatch! Op 21 mei doe ik een permacultuurvorming te Gent! Dit keer bij Vormingplus Gent-Eeklo, Reigerstraat 8 te Gent, ook van 19:30 tot 22:00h. Ook hier: vooraf inschrijven. Het aantal plaatsen is beperkt tot16. Meer info via deze link.

Geef een reactie

