Lezing permacultuur in Kortrijk en Melsele

’t Moest er eens van komen…

Ik ga mijn veilige computertafel ’s verlaten en, in plaats van alleen maar artikels en blogstukjes te schrijven, nu ook ’s life vertellen wat ik het laatste jaar zoal uitgespookt heb. Waar die zoektocht naar permacultuur mij tot nog toe naartoe geleid heeft.

Wie geen zin heeft om mijn blog te doorploegen, maar toch interesse heeft om ’s mijn persoonlijk verhaal over permacultuur te horen, kan op 28 februari terecht in Kortrijk. Daar hebben Transitiestad Kortrijk, Vormingplus MZW, VELT Kortrijk-Zwevegem/Menen-Wevelgem en VELT Eetbaar Kortrijk de handen in elkaar geslagen om een lezing “Permacultuur, een manier van leven” te organiseren.

000002_TSK_permalezing

Ligt Kortrijk voor jou te ver weg, of kan je je niet vrijmaken op die avond, dan is er nog een tweede mogelijkheid, namelijk op 12 maart te Melsele, georganiseerd door Vormingplus Waas-en-Dender. Meer info via deze link. Daar gebeurt het onder de titel “Eetbare tuinen met de natuur als bron van inspiratie”.

Tot binnenkort!

One thought on “Lezing permacultuur in Kortrijk en Melsele

  1. Pingback: meer vlees = minder voedsel | Lowimpactman's Weblog

Geef een reactie

